سه شنبه, 04 تیر,1398
اخبار اهدای لوح سپاس سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به کرباسیان

اهدای لوح سپاس سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به کرباسیان

2,445تعداد نمایش:
1394/09/28تاریخ:

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، این لوح از سوی دبیرکل و اعضای هیات مدیره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، در مراسمی به رییس هیات عامل ایمیدرو به عنوان «لوح سپاس مدیر ارشد ارتباط گستر» اعطا شد.

لوح فوق به انتخاب هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی،‌ به رییس هیات عامل ایمیدرو اعطا شد که هدف آن توسعه ارزش های متعالی ارتباطی، توسعه مردمداری، ‌پی ریزی و گسترش ارتباطات انسانی،‌ اجتماعی و شهروندی متقارن و همسنگ و همچنین پاسداشت نقش تعالی و ارتباطی است. هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در این لوح آورده اند:‌ ‌عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر را به دلیل انجام خدمات موثر مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب،‌ توجه به افکار عمومی و حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی، شایسته جنابعالی می داند و این لوح سپاس را به آن فرهیخته گرامی اعطا می کند.

مهدی کرباسیان  در این مراسم که ناصر بزرگمهر مشاور رسانه ای وزیر صنعت معدن و تجارت و اعضای هیات مدیره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی همچون جواد قاسمی دبیر سمپوزیوم و عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران،‌ سید شهاب سید محسنی معاون روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی،‌ علی رضا امیرپور مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی بورس،‌ ناصر لقایی مدیر سابق روابط عمومی بیمه ایران و عضو هیات مدیره سمپوزیوم نیز حضور داشت،‌ روابط عمومی را رابط بین سازمان و جامعه دانست. مهدی کرباسیان تصریح کرد: برخی، روابط عمومی را تنها در جایگاه تبلیغات محدود می کنند در حالی که این بخش آیینه تمام نما و ویترین عملکرد سازمان ها و شرکت ها به شمار می آید.

به گفته رییس هیات عامل ایمیدرو،‌ روابط عمومی قادر است نظر رییس یا مدیر مجموعه را تغییر دهد و آن شخص را ملزم به پاسخگویی در برابر افکار عمومی کند. البته باید تاکید کرد که همواره باید درِ اتاق مدیران ارشد برای روابط عمومی باز باشد.

کرباسیان تاکید کرد: سازمانی می تواند روابط عمومی شایسته ای داشته باشد که خود از نظر دیدگاه،‌ ساختار و ترکیب نیروی انسانی جایگاه مناسبی داشته باشد.

هوشمند سفیدی مدیر موسسه آرمان روابط عمومی و دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی اظهار داشت: در کشور ما روابط عمومی ها در حوزه تئوری پیشرفت هایی داشته اند اما از نظر عملکرد،‌ جایگاه چندان مناسبی ندارند.

به گفته وی،‌ اکثر مدیران این حوزه تخصص و دانش لازم را برای هدایت روابط عمومی ندارند در صورتی که بیش از 100 سال است مفاهیم روابط عمومی در دنیا شکل گرفته و مسیر تعالی را سپری می کند.

سفیدی درباره برگزاری سمپوزیوم روابط عمومی گفت: آبان ماه امسال یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را برگزار کردیم. وی بابیان اینکه توجه به سرمایه های اجتماعی یکی از محورهای سمپوزیوم است ادامه داد: روابط عمومی صنعتی و تجاری،‌ سرآمدان روابط عمومی،‌ تعالی روابط عمومی و ... از جمله موضوعاتی است که این سمپوزیوم در حال پیگیری و اشاعه آن است. دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی همچنین با دعوت از رییس هیات عامل ایمیدرو برای حضور و ارایه سخنرانی در جشنواره ملی تبلیغات گفت: این جشنواره به مدت دو روز طی روزهای 19 و 20 دی ماه سال جاری برگزار می شود.


نویسنده: 1394,08,24

اخبار مرتبط